Monday, June 2, 2014

Bila Suami Yang Mengidam

Assalamualaikumm..
Morning ebelebooooddiiiii!!!!!

Jom cuci mata tgk gambar bila en.hubby aiza mengidam..
Haaaa!!! hamek..masuk kete trus minum..sampai x terkata..

Seeeeeee!!!!!!!!!!

En.hubby aiza ngidam nak minum air kat kopi been (coffee bean) nih agak lama juga..
Masa gi Genting tuh ari x sempat nak gi..

So..
Melayan kan lah sampai ke Subang nun mencari Coffee Bean ni..
-->malas nak masuk Mid Valley or Sunway Piramid..
hat nih senang cari..

Lagi parah tau bila en.hubby ngidam..
x perlah..
Dari anak 1st dia merasa cm ner mabuk bagai..

"Terima kasih Ya Allah..Kau berikan dia merasa macam mana muntah² di kala mengandung..Kau berikan dia rasa seperti mana aku rasa ketika mengandung kan zuriatnya..
Dapat merasa betapa lesu badan semua..
Dapat merasa teringin & nikmat bila teringin nak makan sesuatu tuh macam mana.."

-Sekurang²nya en.hubby tau lesu badan,
 teringin or pape je lah..bukan dibuat²..

Sekian entri bila en.hubby mengidam.. :)

1 comment:

Mimi Azirah said...

sweet aje hubby mengidam..

dh follow sini..

 
♥ Copyright © 2014 reserved to AidaHamdan|Template Edited by sHaRiNa eLyaNa