Friday, August 2, 2013

Budak yang ....eeeiiiii!!!!! gerammnyaaa...

Assalamualaikum (",)
Hai semua..
Alhamdulillah..hari nih dah masuk 24 Ramadhan..

Haaaaa...
boleh agak x sapa budak yang dimaksudkan??!!!
Sapa lagi kan..kalo bukan anak bujang aiza tuh..
Sekarang nih dah banyak pandai & peel nye
Paling x menahan..
Kalo pas snap pic, mesti dia pandang atas..then buat mata terkelip² tuh..
Haiii...lahhhhhh...anaaaakkk...
Geram ummi dengan awak nih tau!!!
Geget kang baru tau!!!!

Jom kita tgk pic ngengada dia..



Pakai cekak Ibu..



Risau dibuatnye..melentik badan cm nih..



Buat lelap..


Geram x tengok saya??!!!

4 comments:

Kakzakie said...

Memanglah geram... Keletah dia yg buat org tak boleh tahan kan. Cerdiklah dia Aiza:)

lieyalatif said...

geram!!! rase nak picit2 jek ni hah heheheeheh...comel tau memek muke gitu...ni sepeel ngan dayyan la ni aiza....geram dibuatnye hah...

**selamat hari raye buat aiza sekeluarga...mohon ampun maaf zahir dan batin...moga2 kite mendapat keberkatan di syawal yg mulia .....

hati2 pulang ke kg yeak...

Aiza Hamdan said...

kan kakzakie..mmg geram ngan dia..dia nak org perati dia manjang..

Aiza Hamdan said...

kan lieyaa..picit jerk...hehehehe..mmg geraammm sgt tgk dia..

Anyway..selamat hari raya juga buat lieya sekeluarga..aiza pon minta ampun & maaf jika ade tersilap komen or terlebih mengomen..raya nanti..jgn main bedal jerk sume ye..terkejut perut tuh..

Kampung? aiza x der kampung lieya..(hari² blik kampung)
Mil plak kat kajang jerk..kalo pagi raya semenyih, tgh ari kang blik kajang..
Kalo rajin nak blik kampung hubby kat N9..

 
♥ Copyright © 2014 reserved to AidaHamdan|Template Edited by sHaRiNa eLyaNa