Friday, September 20, 2013

Shopping tudung

Assalamualaikum..

Salam Jumaat..
Nak share membeli tudung..
Aiza x beli tudung mahal pon..
Yang murah sudeh!!!
As long boleh tutup pape yang patut..

Alkisahnye 16/09 September..hari Malaysia kan..

Aidijuma buat sale..
semua jenis ade less50%..
Wahh!!!! Melonjak nak gi membeli..
Aiza berkenan yang corak kerawang tuh..

Sayang nye masa aiza gi kat MajuJunction tuh dh x de stok..

So..aiza amik yang plain jer..
Plain nih harga asal rm7..dh less jadi rm3.50..
Suka pakai aidijuma nih sebab mudah bentuk..
Aiza pakai bawal nih kalo awal..
kalo lewat..memang x lah..
Padahal dulu lewat cam ne pon..tetap bawal..hehehehe..

Convofest nanti ader store aidijuma..mcm last year..

Boleh tmbah koleksi lagi..weeeee....

Aiza beli 7 helai..

3 comments:

lieyalatif said...

cantik2 tudung aidijuma nieh....lieya pun suke... murah ke mahal terpulang pada poket aiza...yg penting kite hepi ....

Aiza Hamdan said...

tuh lah lieya..mmg berkenan aidijuma nih..betol tuh lieya..yang paling penting juga..selesa..:)\

Kakzakie said...

Kakak pun kalau kerja jarang pakai tudung bawal.. malas masa lepas solat tu nak pakai balik leceh sikit kan..

ps: dah beli 7 yg baru nak beli lagi? hmmm.... betul-betul Aiza nak kumpul ye:)

 
♥ Copyright © 2014 reserved to AidaHamdan|Template Edited by sHaRiNa eLyaNa