Wednesday, May 8, 2013

Beli buku!!!

Heppi Rabu semua!!!!!
Mengundi dah selesai..Keputusan dh keluo..
Hurmmm....Panas isu politik dlm mggu nih rasanya..
Tersangat lah terasa bahang nye...
Mabuk kepayang sekejap!!!!
Dh² ler yer..


Ok..hari nih nak share buku² yang aiza beli untuk
dijadikan koleksi bacaan di rumah..
Pendek kata Mini library lah kat umah tuh kan..

Tak cukup dengan keje kat library nih..
Sampai rumah pon nak dijadikan library..
Hehehe..

Selagi boleh, kita membaca..
& bacaan tuh hendaklah yg positif ..

Bukan novel je yang harus dijadikan koleksi..
Buku ilmiah juga harus ade..
Ye lah..cari ilmu untuk mendidik anak²




Buku nih aiza beli kat opis nih jer..Masa tuh ade pameran ape ntah..


Nanti aiza share gambar buku yg lain plak..

2 comments:

lieyalatif said...

Mmg satu hobi yg bagus ni aiza...lagi2 kalo nak didik anak2 suke membace so kite mak pak kene mulakan dulu....

Koleksi bahan bacaan ni sikit2 lame jd bukit....penuh nanti buku kat rak...dari mini library leh jd big library heheheh

Aiza Hamdan said...

Alhamdulillah..moga² dpt galakkan anak² membaca juga..

Mini jadi big..In shaa Allah..pas tuh ajar anak² katalog buku cam kat library nih..hehehehhe..keje sok pon kat library jugak(jwtn besor lagi harapnye)..dr mak smp ke anak..

 
♥ Copyright © 2014 reserved to AidaHamdan|Template Edited by sHaRiNa eLyaNa