Friday, May 17, 2013

Hokkaido Chiffon Cupcake againnnnnn....

Dah buat sekali..
Akan buat kali ke-2 kalo kena selera kan..
Sodap!!!!

Tekstur nye lembut..Makan dengan kastard...
Adehhhhh!!

Jom tengok..

Comotnye kastard tuh..(siap ade salji bagai)

Bekalan untuk Mak Yong
(Adik aiza yang kena duduk wad awal)

Buat 2 adunan ( dpt dlm 40bj..)

Buat kek ke or pape jerk lah kan..Suke kalo tengok anak² suka makan..Walau x bagi tau sedap..Rsa cm berbaloi² masak..
Kalo bagi tau tu, 1 bonus..Kembang semambang ummi awak nih nak oi!!! ;P


*Weekend ni, ade xtiviti sekolah Kakak kt Wetland..
Kan hari tuh dh update pasal xtiviti tuh..Smlm tgk 'Massage Book Kakak sekali lagi..Owh!!!Omak & Apak yang kono dress code..Sport Attire with Kain batik & pelikat sling..
Ummi igt Kakak yang kena..ghupe²nye..Ummi & abi yg kna sling tuh..

5 comments:

Jueliza Jamani said...

awat tak hantaq kat ai skit.. huwaaa

Aiza Hamdan said...

ai x tau u mc smlm yang..kalo ai tau..ai dh hantar dh..esok ai buat lagi..nak bg kat IL..ai bg kat u esok ye..

Jueliza Jamani said...

wokeh.. :) hehehe. nak buat asyik tak buat..

lieyalatif said...

rajin aiza baking....anak2 suke makan mmg berbaloi aiza buat....sambil tu boleh jadikan aktiviti dgn anak2 kan....

nampak sedap tuuuu....lieya ni dah lame oven tak baking kek...asek2 panggang ayam jek hah....

Aiza Hamdan said...

Btol lieya..kalo anak² suka makan..automatik mood ghajin tuh datang saje..tuh yg buat tuh..
Nti sok² lieya baking plak..hehehe

 
♥ Copyright © 2014 reserved to AidaHamdan|Template Edited by sHaRiNa eLyaNa