Thursday, July 18, 2013

Dapat hadiah!!

Salam 9 Ramadhan semua..
Macam mana sahur pagi nih?!!
Aiza mcm biasa..mmg x lalu bersahur dah..
Just buat air teh o panas or milo..
Then cecah roti or biskut lemak..
Itu yang lalu makannye pon..
Tapi Kak Yong memang aiza paksa makan nasi..
Kang takut x larat..

Semalam hubby kata ade surprise!!!
Terkejut plak kan..surprise apa agaknya..
Dah balik rumah..
Hubby kata Aunty kedai mesin bagi
(Kedai mesin nih jual tali mesin rumput, repair bagai lah kat situ..
Memang FIL aiza tetiap bulan ade amik barang..
selalunya hubby aiza yang uruskan)

Aunty tuh siap kata kat hubby
Ini Wife Angah punya tau!!!
Bukan bapak punya..

Sebelum tu hubby bg tau yang aiza mesti suka punya..
Hehehe..

Taaaaraaaaaa!!!!!!!
Memang suka punya lah kan..
Aiza kan mmg x leh tahan tengok Tupperware nih..
Control membeli sebab hubby pernah perli nak letak mana..

Every year dia bagi..
Cuma tahun nih terkejut sebab ade 2..
Kalo raya cina pon dok bagi limau bagai..

Thanks ye Aunty.. :)
(Senyum lebar sampai telinger..hehehehe)

2 comments:

Kakzakie said...

Bestnya kalau kakak pun senyum lebar dapat macam tu Aiza. Org lelaki tak sama macam kita. Aiza macam kakak suka tupperware.

Aiza Hamdan said...

Kan Kakzakie..hehehehe..Dulu msa Ibu aiza beli dok tgk jerk..knp lah beli bebanyak nih..mahal plak tuh..
Sekarang..amik!!! Nama pon perempuan..x suka Tupeerware..x sah..:)

 
♥ Copyright © 2014 reserved to AidaHamdan|Template Edited by sHaRiNa eLyaNa